FAQ's
BESTELLING & VERZENDING
- Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestiging per e-mail met een trackingnummer. Je kunt je bestelling volgen via onze "Bestelling Volgen"-pagina.
- Hoe lang duurt de verzending?
Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verzonden. Internationale verzending duurt gemiddeld 8-20 werkdagen. Tijdens drukke periodes kan dit oplopen tot 6 werkdagen.
- Wat als mijn bestelling vertraagd is?
Als je je bestelling niet binnen 45 werkdagen na aankoop hebt ontvangen, neem dan contact op met ons via info@wealth-fit.nl.
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij bieden gratis verzending wereldwijd.
- Vanuit waar wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden verzonden vanuit onze magazijnen in Nederland.
- Verzenden jullie internationaal?
Ja, wij verzenden wereldwijd.
TRACKING & LEVERING
- Mijn trackingnummer werkt niet. Wat nu?
De meeste bestellingen hebben een trackingnummer dat je binnen enkele dagen ontvangt. Zorg dat je de code correct invoert. Neem contact met ons op via info@wealth-fit.nl als je hulp nodig hebt.
- Mijn pakket is gemarkeerd als bezorgd, maar ik heb het niet ontvangen.
Soms wordt een pakket als bezorgd gemarkeerd wanneer het je lokale postkantoor heeft bereikt. Wacht enkele dagen of neem contact op met je postkantoor.
BETALING
- Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Je kunt bij ons betalen met alle gangbare creditcards, PayPal, Ideal en Klarna.
- Hoe veilig is mijn persoonlijke informatie?
Wealth Fit hanteert strikte veiligheidsnormen. Je gegevens worden versleuteld met SSL-technologie om je privacy te waarborgen.
RETOURNEREN & TERUGBETALINGEN
- Wat als ik een beschadigd of defect product ontvang?
Stuur ons foto’s of videobewijs van het defect. Wij sturen je een nieuw product zonder extra kosten.
NA DE AANKOOP
- Kan ik mijn afleveradres of product keuze wijzigen?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@wealth-fit.nl. We proberen wijzigingen door te voeren, maar kunnen dit niet garanderen als de bestelling al is verwerkt.
- Mijn pakket zit vast bij de douane. Wat kan ik doen?
Douaneregels kunnen zorgen voor vertraging. Neem contact op met je lokale douanedienst voor informatie. Eventuele douanekosten zijn voor rekening van de ontvanger.